Voor veel organisaties staan de eerste maanden van het jaar in het teken van het optuigen van het nieuwe jaar 2022. Ook marketeers leggen hun doelen en de acties die erbij horen vast; dit jaar wordt het beste ooit! Maar met ‘hap snap’-marketing kom je er niet meer. Tegenwoordig heb je een doordachte, datagedreven ‘always-on’-marketingstrategie nodig om succesvol te zijn. Maar wat is dat precies en wat moet je doen om een dergelijke strategie te kunnen implementeren?
Tijdens dit Content Marketing Café behandelen we de volgende onderwerpen waarmee je ‘always-on’ kunt zijn in 2022:
- De 5 essentiële voorwaarden van Always-on
- Onderscheidend vermogen van jouw organisatie
- Leadgeneratie voor B2B
- Praktijkcase Always-on
- Workshop; de belangrijkste aspecten van een campagnecanvas
Ook deelnemen?
Zien we jou donderdag 27 januari 2022 in ons koetshuis in Arnhem? De inloop is vanaf 14.00 uur en de afsluitende borrel duurt tot uiterlijk 17.00 uur. Schrijf je dan in via onderstaand formulier.